Możesz zwrócić każdy towar zakupowy za pośrednictwem naszego sklepu internetowego w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Ważne aby produkt został odesłany tak jak do Ciebie trafił, tzn. był nieużywany, posiadał oryginalne opakowanie oraz wszystkie etykiety.
O chęci dokonania zwrotu możesz poinformować nas za pośrednictwem załączonego do przesyłki formularza zwrotu, bezpośrednio na swoim koncie klienta sklepu, bądź drogą mailową na adres sklep@ekod.com.pl.
Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji.
EKOD nie ponosi odpowiedzialności za przedmioty zagubione podczas wysyłki zwrotnej. Rekomendujemy zachowanie numeru nadania paczki. Przypominamy, że nie odbieramy paczek za pobraniem lub nadanych do Paczkomatów.
Jeśli produkt dotrze do Ciebie uszkodzony, zrób zdjęcie i skontaktuj się z nami – będziemy reagować natychmiast.
Wymiana:
Istnieje możliwość wymiany zakupionego przedmiotu na inny. Wystarczy odesłać zakupiony towar i pod dokonaniu zwrotu uzyskać zwrot kosztów zakupu. Kwotę równa wartości produktu prześlemy na konto użyte podczas dokonania zakupu. Następnie, aby otrzymać nowy towar, należy naj najszybciej dokonać odpowiednie zakupu. Informujemy, że nie oferujemy usługi bezpośredniej wymiany produktów.
Procedura zwrotu i wymiany:
Jak mogę zwrócić zakupiony towar ?
Aby dokonać zwrotu postępuj według poniższych punktów:
- Pobierz i wypełnij formularz zwrotu - > Pobierz tutaj
- Zapakuj towar w oryginalny karton
- Dołącz do przesyłki podpisaną papierową wersję formularza i wyślij na adres: EKOD ul. Hutnicza 36, 81-061 Gdynia
Kiedy otrzymam zwrot ?
Po otrzymaniu Państwa przesyłki ze zwracanym towarem przez nasz magazyn jest ona przetwarzana i sprawdzana przed przystąpieniem do zatwierdzenia lub odrzucenia danego zwrotu.
Odstąpienie od umowy musi nastąpić w ciągu w ciągu 14 dni. Towar musi być nieużywany- w oryginalnym opakowaniu, z etykietami i nienaruszonymi naklejkami zabezpieczającymi oraz w tym samym stanie, w jakim nowy zegarek został odebrany.
Jeżeli Państwa zwrot towaru zostanie zatwierdzony, otrzymają Państwo pełny zwrot kosztów zamówienia. Kiedy zwrot zostanie zatwierdzony w naszym systemie, powinien on być widoczny na Państwa koncie w przeciągu 14 dni
Jak mogę wymienić moje zamówienie?
Jeśli nie jesteście Państwo zadowoleni z zakupu i wolelibyście otrzymać inny produkt, istnieje możliwość odesłania zakupionego przedmiotu i uzyskania zwrotu pełnego kosztu jego zakupu. Aby jak najszybciej otrzymać nowy, wybrany przez Państwa produkt, prosimy o dokonanie odpowiedniego zakupu w stosownym czasie. Jeśli pragniecie Państwo dokonać zwrotu otrzymanego zamówienia, prosimy o kontakt. Z przyjemnością przekażemy Państwu dalsze instrukcje na ten temat.
Procedura reklamacji:
W przypadku reklamacji zakupionego produktu, każde zgłoszenie rozpatrujemy indywidualnie. Zobowiązujemy się ustosunkować do niego w ciągu 14 dni od otrzymania reklamowanego produktu.
W przypadku wystąpienia wady towaru Kupujący ma możliwość reklamowania wadliwego towaru na podstawie uregulowanej w Kodeksie cywilnym rękojmi lub gwarancji, o ile gwarancja została udzielona.
Korzystając z rękojmi Kupujący może, na zasadach oraz w terminach określonych w Kodeksie cywilnym:
- złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny,
- przy wadzie istotnej - złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy,
- żądać wymiany rzeczy na wolną od wad,
- żądać usunięcia wady.
Jak mogę zareklamować produkt?
- Produkt należy odesłać odpowiednio zabezpieczony, w oryginalnym opakowaniu, wraz z podbitą kartą gwarancyjną dołączoną do zakupu. Koszt przesyłki ponosi reklamujący. Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem.
- Prosimy o zapakowanie reklamowanego produktu wraz z dowodem jego zakupu oraz kartą gwarancyjną i przesłanie na adres: EKOD ul. Hutnicza 36, 81-061 Gdynia
- Aby proces reklamacji przebiegł sprawnie, prosimy również o przesłanie do nas wiadomości e-mail na adres sklep@ekod.com.pl z informacją o nadaniu paczki oraz krótkim opisem powodu reklamacji. Umożliwi to sprawny kontakt z Państwem, gdy wydamy decyzję odnośnie reklamacji.
- Po otrzymaniu przesyłki z reklamowanym produktem, w ciągu 14 dni skontaktujemy się z osobą reklamującą w celu poinformowania o decyzji względem reklamacji.